مارالمارال، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آسمان من

مارال و بارانی اش

1391/8/17 15:03
نویسنده : لیلی
504 بازدید
اشتراک گذاری

سلام این روزها مارال میتونه بارون رو درک کنه.شعر بارونمیاد نم نم پشت خونه عمم عمم عروسی داره (خودودی ددی دوده=خروسی خسته شده) رو میخونه.نمیدونم اینو چطوری خودش ساخته به جای دم خروسی داره .
b

                                             www.smilehaa.orgbb

                           www.smilehaa.orgb

راستی این بارونی و پسرخاله ماهی، امین  از سفرش به اتریش برای مارالی آورده .ماچممنونم امینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فهیمه مامان سینا
8 آذر 91 23:29
سلام
اولا مارال خانوم خیلی نازو خوشتیپهبارونیش هم خوشمله
دوما من از نی نیهای شهر من پیداتون کردم ...اصفهانی نیستیم ولی قصد داریم بیایم اصفهان برای زندگی اگه دوست داشتید منو بلینکید و اجازه بدید لینکتون کنم


salamazizambelakhare omadin esfahan?
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آسمان من می باشد